Nejsem odborník - jak si mám vybrat nejvhodnější investiční řešení?
Rozhodli jste se, že jste připraveni investovat do své budoucnosti, ale nevíte do čeho?
Existuje obrovské množství různých investičních možností. Můžete investovat do luxusního zboží, technologických společností nebo dokonce do výzkumu vesmíru. Nicméně, pokud teprve začínáte jako investor, pravděpodobně se chcete držet trochu více při zemi. Jednou z nejlepších možností pro začátečníky je investovat do fondu.
Smyslem fondu je seskupit různé investice za jedním účelem.
Představte si ho jako „nákupní košík“ investic:
Když si koupíte akcie fondu, vlastníte malý podíl všeho, co je v něm obsaženo. To vám umožňuje investovat do širšího spektra a je to způsob, jak snadněji rozložit riziko, než kdybyste si například koupili akcie jedné společnosti.
Aktivní fondy:
Pasivní fondy:
Důležité body, které je třeba mít na paměti:
Začněte jednoduše, a tím budujte své znalosti.
1 Informace lze nalézt v právní dokumentaci, jako je prospekt nebo PRIIPS KIID.
Pokud není uvedeno jinak, všechny informace obsažené v tomto dokumentu pocházejí od společnosti Amundi Asset Management S.A.S. a jsou platné k 8. květnu 2024. Diverzifikace nezaručuje zisk ani nechrání před ztrátou. Názory vyjádřené ohledně tržních a ekonomických trendů jsou názory autora, nikoli nutně společnosti Amundi Asset Management S.A.S., a mohou se kdykoli změnit na základě tržních a jiných podmínek a nelze zaručit, že se země, trhy nebo odvětví budou vyvíjet podle očekávání. Na tyto názory nelze spoléhat jako na investiční poradenství, doporučení ohledně cenných papírů nebo jako na indikaci obchodování s jakýmkoli produktem Amundi. Tento materiál nepředstavuje nabídku ani výzvu k nákupu nebo prodeji jakýchkoli cenných papírů, podílových jednotek fondů nebo služeb. Investice s sebou nesou rizika, včetně tržních, politických, likviditních a měnových rizik. Minulá výkonnost není zárukou ani ukazatelem budoucích výsledků.
Datum prvního použití: 1. července 2024
ID dokumentu: Dokument č: 3566152
Marketingová komunikace